دانلود آهنگ های علی بشری

نظرات خود را راجب آهنگ های علی بشری به این شماره 09170088133 از طریق وات ساپ ارسال کنید

دانلود آهنگ های علی بشری

نظرات خود را راجب آهنگ های علی بشری به این شماره 09170088133 از طریق وات ساپ ارسال کنید

دانلود آهنگ های علی بشری

سلام
به وبلاگ ALI BOSHRI خوش آمدید


سفارش انواع آهنگ بندری .عربی. فارسی . پاپ . رپ و ...
09170088133 از طریق وات ساپ علی بشری

بایگانی
پیوندهای روزانه

دانلود آهنگ جدید علی بشری دل دیوونه

. | پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۴ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید علی بشری

دل دیوونه

شعر - آهنگ - تنظیم: علی بشری

 استودیو ســـایه

برای دانلود به ادامه ی مطالب بروید

متن آهنگ دل دیوونه



با دلم بازی نکن که دلم خونه
 شده بازیچه ای تو دله دیوونه
 دله دیوونه
دیگه من نمیمونم تو این خونه
 اخه این خونه واسم مثل زندونه
مثل زندونه
من که با خوب و بدت می ساختم
 آخرش تو بردی و من باختم
آخر قصه خیانت کردی
کاش از اولش تورو میشناختم
من به هر ساز دلت رقصیدم
 آخرش از تو خیانت دیدم
عمری و به عشقه تو با دنیا
 واسه داشتن تو می جنگیدم

با دلم بازی نکن که دلم خونه
 شده بازیچه ای تو دله دیوونه
دله دیوونه
دیگه من نمیمونم تو این خونه
اخه این خونه واسم مثل زندونه
 مثل زندونه
مثل زندونه
من که با خوب و بدت می ساختم
آخرش تو بردی و من باختم
آخر قصه خیانت کردی
کاش از اولش تورو میشناختم
من به هر ساز دلت رقصیدم
آخرش از تو خیانت دیدم 
عمری و به عشقه تو با دنیا
 واسه داشتن تو می جنگیدم




حجم: 3.93 مگابایت
  • .